2n.- Assumptes de Presidència.
3r.- Aprovació, si cal, de proposta de l'Alcaldia per a l'adhesió del servei de recollida de residus sòlids urbans (fracció resta) de la Mancomunitat de la Ribera Alta.
4t.- Adonar dels informes publicats en l'Oficina Virtual de Coordinació Financera amb les Entitats Locals del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques.
5é.- Actualització de l'objecte del conveni de la música (S.A.M.)
6é.- Cedir local públic per a l'Escola d'Educands vinculada a la S.A.M.
7é.- Sol·licitar funcionari a la Mancomunitat de la Ribera Alta per a exercir potestat d'autoritat als expedients tècncics i de llicències municipals.
8é.- Sustitució de personal d'agent policia local fins el 29 de maig de 2018 (ref. Agent 001).
9é.- Aprovació, si cal, de Projecte de rehabilitació funcional i energètica de la coberta de l'edifici de la "Casa de la Cultura" IFS 2017/58/1.
10é.- Aprovació, si cal, de Projecte de rehabilitació funcional i energètica de la coberta de l'edifici de l'Ajuntament IFS 2017/59/1.
11é.- Aprovació, si cal, de moció del PSPV – PSOE sobre "Augment de les pensions per a 2018" (NRE 385/2018).
SEGONA PART
2n.- Amb l'aprovació prèvia declarant la seua urgència, de mocions presentades pels regidors amb el conforme dels portaveus.
3r.- Amb l'aprovació prèvia declarant la seua urgència, tractament d'assumptes que no formen part de l'orde del dia de la sessió.
4t.- Precs i preguntes.
3er.- NOTIFICACIÓ I PUBLICACIÓ: Lliurament electrònic als representants municipals de la de la notificació d'aquesta sessió de ple , i la seva publicació per a general coneixement en el tauler d'anuncis oficials d'aquest Ajuntament, a la seva pàgina web institucional i per mitjà d'anunci de veu pública.
De no reunir-se el número suficient de regidors, se celebrarà la sessió en segona convocatòria transcorregudes quaranta-huit hores següents.
Així mateix, se'ls recorda que és obligatòria l'assistència, de no existir causa justificada que li l'impedisca i que amb la deguda antelació haurà de comunicar a la presidència, en evitació de la sanció en què, en qualsevol altre cas, poguera incórrer conforme a l'article 78.4 de la llei 7/1985 de 2 d'abril i concordants del Text Refós de règim Local i del Reglament d'Organització, funcionament i règim jurídic.
Així ho ordena l'Alcalde–President
A Alcàntera de Xúquer a 26 de febrer del 2018.
JULIO AURELIO GARCÍA MARTÍNEZ, signat.
Fedatària municipal, LA SECRETÀRIA
M· TERESA SOLER I TARAZONA, sig